Προσοχή! Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.    
Μάθετε περισσότερα    ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ
Low Carb Bread 360g (Body Attack)
Συσκευασία 360g
Servings x10
  • Χαμηλών υδατανθράκων
  • Λιγότερο από 2γρ υδατάνθρακα ανά 100γρ
  • Μόνο 259 θερμίδες ανά 100γρ
Διαθεσιμότητα Άμεση
01-198-142
TIMH METΡΗΤΟΙΣ:
7.90 

Όσοι ακολουθούν μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακα, μειώνουν ή αποκλείουν τελείως την κατανάλωση τροφών όπως το ψωμί, το ρύζι ή τα ζυμαρικά, αφού είναι και οι κύριες πηγές υδατανθράκων. Tο ψωμί δεν λείπει σχεδόν ποτέ από το τραπέζι μας και συνοδεύει σχεδόν όλα τα υπόλοιπα πιάτα μας. Τώρα με το Low Carb Bread Mix της Body Attack μπορούμε να συνεχίζουμε να απολαμβάνουμε, χωρίς ενοχές λίγο ψωμί, αφού αυτό θα έχει πρωτεΐνη και ελάχιστο υδατάνθρακα, διατηρώντας όλη τη γεύση και την απόλαυση του φρέσκου ψωμιού.

Ένα παραδοσιακό ψωμί από σιτηρά περιέχει συνήθως 35 έως 40 γραμμάρια υδατανθράκων ανά 100 γραμμάρια.

Τα κυριότερα συστατικά ενός ψωμιού χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες Body Attack Protein είναι το αλεύρι αμυγδάλου και η γλουτένη σίτου. Με αυτό τον τρόπο, η αναλογία των υδατανθράκων μπορεί να μειωθεί στα 1,9 γραμμάρια ανά 100 γραμμάρια.

Αναμίξτε το μίγμα ζύμης με 330 ml ζεστό νερό με το χέρι για περίπου 2 λεπτά. Σχηματίστε το μίγμα είτε σε φραντζόλα ψωμί, είτε σε μικρά ψωμάκια. Επαλείψτε με λίγο λάδι ή βούτυρο το φορμάκι ψησίματος ή τοποθετήστε χαρτί ψησίματος, βάλτε το μίγμα και καλύψτε το με μια πετσέτα κουζίνας. Αφήστε τη ζύμη να φουσκώσει σε ζεστό μέρος για περίπου 45 λεπτά. και προθερμάνετε το φούρνο. Στη συνέχεια ψήστε για περίπου 45-50 λεπτά (220 °C).

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Όχι, ευχαριστώ



Διαγραφή: Σε περίπτωση που θέλετε να διαγραφείτε απο τη λίστα μας παρακαλώ επιλέξτε το σύνδεμο "Διαγραφή απο τη λίστα" στο εκάστοτε email που σας στέλνουμε.