Πληροφορίες Παραγγελιών

1. Είσοδος στο e-shop

Προκειμένου να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο www.xtr.gr θα πρέπει να εγγραφείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπληρώνοντας κάποια υποχρεωτικά πεδία στην φόρμα εγγραφής. Τα πεδία αυτά είναι: Ονοματεπώνυμο / Διεύθυνση / Πόλη / Περιοχή / ΤΚ / Τηλέφωνο / email. Επίσης, θα πρέπει να διαλέξετε ένα κωδικό πρόσβασης (password)

Για να μην γίνεται η ταυτοποίηση των προσωπικών σας δεδομένων, σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει την απόλυτη και ελεύθερη πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ενημέρωση της εταιρίας μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της X-TREME STORES A.E. δεν μπορεί να εγγυηθεί για την μη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

2. Αγορά Προϊόντων

Η X-TREME STORES A.E. και οι εργαζόμενοί της κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου ο πελάτης να απολαμβάνει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα των αγορών, σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε κάποια «ανωμαλία» σε σχέση με το ύψος της αξίας ενός προϊόντος σε σχέση με την αγοραία αξία του και πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-6620921-2 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτόματα προσωπικό μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

3. Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα της X-TREME STORES A.E δέχεται όλες τις κάρτες των εταιρειών VISA και MasterCard.

Αντικαταβολή με courier: Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφοράς , με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας.

Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο πλησιέστερο κατάστημα της X-TREME STORES A.E.

Κάντε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη μέρα από ένα από τα καταστήματα της X-TREME STORES A.E.


Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:


ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
IBAN: GR7501101400000014047045761
SWIFT: ETHNGRAA

ALPHA BANK
IBAN: GR2001403610361002320001027
SWIFT: CRBAGRAA

EUROBANK
IBAN: GR4702600310000340200232847
SWIFT: ERBKGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR9401720280005028020513420
SWIFT: PIRBGRAA

Όταν ολοκληρώσετε την κατάθεση στον λογαριασμό καλέστε μας στο 210 6620921 -22 ή στείλτε μας ένα e-mail στο [email protected] να μας ενημερώσετε για την κατάθεση.


Αγορά με Δόσεις: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.

4. Έξοδα Αποστολής

Παραλαβή Εμπορευμάτων: Σε οποιοδήποτε κατάστημα X-Treme Stores επιθυμείτε (μπορείτε να δείτε τα καταστήματα μας εδώ).

Παράδοση: Σε 1-3 εργάσιμες το αργότερο.

Κόστος παράδοσης: 0 €


ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

α) Με Εταιρεία Courier (Χρόνος Παράδοσης: 3-5 εργάσιμες ημέρες)
Οι παραγγελίες με μέγιστο βάρος έως 12kg αποστέλλονται με συνεργαζόμενη εταιρεία courier σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, με δυνατότητα αντικαταβολής (μόνο μετρητά). Ειδικά για τα συμπληρώματα διατροφής και για τα ελαφριά αξεσουάρ μικρού όγκου (γάντια – ζώνες κλπ ), τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν εφόσον το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 30€. Σε διαφορετική περίπτωση τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα χρεώσεων:

ΚΙΛΑ Ανεξαρτήτου προορισμού Εντός Ελλάδος
1 -5 5,00€
6 6,00€
7 7,00€
8 8,00€
9 9,00€
10 10,00€
11 11,00€
12 12,00€

* Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της παραγγελίας, μπορείτε να ενημερώνεστε για την κατάσταση της πορείας της, κάνοντας κλικ στον αριθμό αποστολής που λάβατε στο email σας.

β) Με φορτηγό X-Treme Stores (Χρόνος Παράδοσης: 4-8 εργάσιμες ημέρες)
Για παραγγελίες οργάνων γυμναστικής, εντός πόλεων όπου λειτουργούν καταστήματα X-Treme Stores, η παράδοση μπορεί να γίνει με οχήματα της εταιρείας μας σε 4-8 εργάσιμες ημέρες κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης από τον εκάστοτε υπεύθυνο του τμήματος  παραδόσεων. Ισχύει και η δυνατότητα αντικαταβολής ή εξόφλησης της παραγγελίας με POS στους μεταφορείς μας κατά την παράδοση κατόπιν συνεννόησης. Η αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100€, σε διαφορετική περίπτωση το κόστος αποστολής είναι 20€. 

γ) Με πρακτορεία - εταιρείες μεταφορών (Χρόνος Παράδοσης: 3-5 εργάσιμες ημέρες)
Για παραγγελίες οργάνων γυμναστικής σε περιοχές όπου δεν λειτουργούν καταστήματα X-Treme Stores, οι αποστολές των εμπορευμάτων (ανεξαρτήτου βάρους) γίνονται με εταιρείες μεταφορών. Απαραίτητη προϋπόθεση η προπληρωμή τους με κάποιον από τους τρόπους εξόφλησης εμπορευμάτων της εταιρείας μας (τραπεζική κατάθεση ή χρέωση πιστωτικής on line). Τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται στην μεταφορική κατά την παράδοση, χωρίς να συμμετέχει στη διαμόρφωση τους η X-Treme Stores. Η επιλογή της μεταφορικής είναι τυχαία έκτος αν υποδειχθεί στα σχόλια της ηλεκτρονικής παραγγελίας. Ενδεικτικά, κατόπιν έρευνας σε δεκάδες εταιρείες μεταφορών, τα έξοδα αποστολής σε διάφορες περιοχές της επικράτειας, συνοψίζονται κατά μ.ο. στον παρακάτω πίνακα:

*Οι τιμές αναφέρονται για παραλαβή των εμπορευμάτων από τα γραφεία της μεταφορικής. Για παράδοση στο χώρο του πελάτη, αυξάνονται ανάλογα τις ιδιαιτερότητες της του κάθε προορισμού

5. Ακύρωση Παραγγελιών

Η X-TREME STORES A.E. σας δίνει το δικαίωμα για ακύρωση της παραγγελίας στις κάτωθι περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τα προϊόντα από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210 6620921 -22 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210 6620921 -22 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 210 6620921 -22 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

6. Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, ή καλέστε στο 210-6620921-2, σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 20 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

7. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.